Veelgestelde vragen

Bestellen

Betalen

Leveren

Retourneren

Account

Cadeaubonnen

Samenwerken

Productspecifiek

Welke betaalmethoden zijn er?

Op dit moment kan je bij ons betalen via volgende betaalmethoden:

  • diverse creditcards
  • Bancontact
  • Belfius Pay Button / KBC-CBC Knop
  • iDeal

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Verzending in België en Nederland kost 6€. Verzending voor België en Nederland is GRATIS bij aankoop vanaf 60€. Voor Luxemburg is het 8€, Duitsland 9€ en Frankrijk 10€.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

Al onze pakjes verzenden we tussen de 2 en de 7 werkdagen. Indien een product nabesteld is, leveren we tussen de 2 en de 10 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik heb betaald?

Dat kan zolang je bestelling nog niet in verwerking/verstuurd is. Stuur zo snel mogelijk een mail naar service@drukkemamas.be. Is je bestelling wél al in verwerking/verstuurd, dan is het helaas niet meer mogelijk.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden naar België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland. Wil je graag verzending naar een ander land? Mail dan even naar info@drukkemamas.be en dan helpen we je graag verder.

Wat gebeurt er als een product dat ik heb besteld niet op voorraad is?

Indien een product nabesteld is, leveren we tussen de 2 en de 10 werkdagen.

Bieden jullie cadeauverpakking aan voor mijn bestelling?

Neen, dit is helaas niet haalbaar.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Bij het afronden van je bestelling, krijg je automatisch je factuur per mail.

Hoe kan ik een product toevoegen aan mijn bestelling nadat ik al heb betaald?

Dit is helaas niet mogelijk. Ben je iets vergeten of wil je iets aanpassen? Dan zal je hiervoor een nieuwe bestelling moeten plaatsen. We kunnen niets toevoegen en ook geen bestellingen samenvoegen.

Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?

Bestellingen die je geplaatst hebt terwijl je ingelogd was op je account, kan je bekijken via je account. Let op: hiervoor moet je inloggen.

Bestellingen die je geplaatst hebt als gast (niet ingelogd) kan je helaas niet achteraf raadplegen via onze website.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice voor vragen over mijn bestelling?

Vragen over je bestelling, mag je sturen naar service@drukkemamas.be.

Hoe kan ik de status van mijn bezorging volgen?

Na het ontvangen van je bevestigingsmail dat je bestelling klaar is, ontvang je een track and trace code. OPGELET! Deze mail krijg je pas na enkele uren, nadat PostNL je pakje heeft ingescand. Check ook regelmatig je spammails.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Dat is helaas niet mogelijk.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?

Als je niet thuis bent, dan gaat je pakje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL. OPGELET! Je krijgt geen briefje in de bus, dus check regelmatig je track and trace code.

Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt ophalen?

Je kan bij het afrekenen kiezen voor levering op een afhaalpunt. Kies je voor levering op je thuisadres en ben je niet thuis? Dan gaat het ook naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL.

Kan ik een cadeaubestelling direct naar de ontvanger laten sturen?

Absoluut. Je kiest dan als afleveradres het adres voor wie de bestelling is. Er zit geen factuur in de doos, maar je moet wel zelf even de persoon op de hoogte brengen. Want we stoppen er geen briefje bij.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is bij aankomst?

Dan mag je een foto trekken van de beschadiging en een mail sturen naar service@drukkemamas.be.

Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?

Dit kan enkel door ons en alleen als je bestelling nog niet verwerkt/verzonden is. Je mag hiervoor mailen naar service@drukkemamas.be.

Hoe lang heb ik om een product te retourneren na aankoop?

Je kan een product retourneren ten laatste 14 dagen na verzending.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?

Na aanmelding via service@drukkemamas.be kan je het product retourneren, in de originele verpakking, uiteraard ongebruikt en dat binnen de 14 dagen na verzending.

Hoe kan ik een retouraanvraag indienen?

Je mailt naar service@drukkemamas.be om je retour te melden. Je krijgt een retourdocument per mail en dat mag je invullen. Dit ingevulde document stuur je mee met het product dat je wilt retourneren.

Kan ik alle producten retourneren?

Voedingswaren en soldenproducten kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe lang duurt het voordat mijn geretourneerde product wordt verwerkt en mijn geld wordt terugbetaald?

Van zodra het product hier aankomt, verwerken we de retour en storten we onmiddellijk het geld terug. Het duurt maximaal 5 tot 10 werkdagen voor het geld terug op je rekening staat.

Moet ik de verzendkosten betalen voor het retourneren van een product?

Je hebt 14 dagen herroepingsrecht om een product zonder reden terug te sturen. De kosten voor het terugsturen, zijn voor de klant.

Kan ik een product retourneren dat ik in de uitverkoop heb gekocht?

Voedingswaren en soldenproducten kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe kan ik de status van mijn retourzending controleren?

Bij het aanmaken van een verzendlabel om je producten te retourneren, geef je best je eigen mailadres op. Zo kan je zelf volgen.

Kan ik een product retourneren zonder de originele verpakking?

Nee. Retourneren kan enkel als de originele verpakking nog intact is.

Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van een bestelling of het retourneren van een product?

Indien je bestelling nog niet in verwerking/verzonden is, dan is annuleren kosteloos. Is je bestelling in verwerking/verzonden, dan zijn de retourkosten op kosten van de klant. 

Kan ik cadeaubonnen kopen?

Absoluut! Cadeaubonnen zijn op dit moment digitaal beschikbaar. We werken er hard aan om ook papieren cadeaubonnen op te nemen in ons aanbod.

Zijn cadeaubonnen hetzelfde als kortingscodes?

Neen, kortingscodes zijn geldig op één enkele bestelling. Het tegoed van een kortingsbon wordt niet bijgehouden, enkel of je een kortingsbon al dan niet hebt gebruikt.

Van cadeaubonnen wordt het tegoed bijgehouden. Indien je niet het volledige bedrag spendeert in één bestelling, kan je het restbedrag in een volgende bestelling nog steeds besteden.

Wat is het verschil tussen een fysieke en een digitale cadeaubon?

Een fysieke cadeaubon versturen we naar jou of de persoon die je opgeeft als ontvanger. Hiervoor rekenen we 6€ aan. Bij een digitale cadeaubon kan je zelf het bedrag kiezen, mailen naar jezelf of de ontvanger én er een leuke boodschap bij vermelden. 

Kan ik een cadeaubon inwisselen voor contant geld?

Neen, dat is niet mogelijk.

Hebben cadeaubonnen een vervaldatum?

Een cadeaubon is een jaar geldig vanaf het moment van aankoop.

Wat gebeurt er als ik mijn cadeaubon verlies?

Neem dan even contact op met service@drukkemamas.be.

Zijn er beperkingen op het gebruik van cadeaubonnen?

Neen, zolang het tegoed van je cadeaubon niet leeg is, kan je een cadeaubon gebruiken. Let op: cadeaubonnen blijven 1 jaar geldig.

Kan ik meerdere cadeaubonnen tegelijk gebruiken?

Dit kan, zolang het geldige cadeaubonnen zijn.

Wat gebeurt er als ik een cadeaubon gebruik voor een aankoop die minder kost dan de waarde van de bon?

Het restbedrag van de cadeaubon wordt bijgehouden in onze systemen zodat je bij je volgende aankoop dit restbedrag kan spenderen.

Let op: het restbedrag van je cadeaubon is geldig tot 1 jaar na aankoop van de cadeaubon.

Kan ik cadeaubonnen aankopen en hier een zakelijke factuur van krijgen?

Bij aankoop van een product of cadeaubon kan je bij facturatiegegevens alle correcte gegevens invullen. Die gegevens gebruiken we om automatisch een factuur op te maken. Kijk dus zeker alles goed na voor je bestelt.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice voor zakelijke samenwerkingen?

Deze vragen mag je sturen naar info@drukkemamas.be. Ook internationale samenwerkingen zijn mogelijk.

Hoe kan ik contact opnemen voor een (influencer) samenwerking?

Alle vragen hierover mag je sturen naar marketing@drukkemamas.be.

Zijn er speciale aanbiedingen of programma's voor langdurige samenwerking met jullie merk?

We hebben momenteel een Drukke mama’s ambassadrice programma. Heb je dus een Sociaal media kanaal met leuke content en een goed aantal volgers? Neem zeker contact op met marketing@drukkemamas.be.

Kunnen we aangepaste bestellingen plaatsen voor onze organisatie?

Elke aanvraag behandelen met veel zorg en we kijken graag naar de mogelijkheden om je bedrijf/organisatie te ondersteunen. Stuur zeker een mailtje naar info@drukkemamas.be.

Kan ik een sponsoraanvraag indienen? Zo ja, waar?

Sponsoraanvragen mag je sturen naar info@drukkemamas.be.

Heb je vragen over onze producten of is er een probleem?

Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen. We zijn vlot bereikbaar per mail via service@drukkemamas.be en we doen er alles aan om je vraag binnen (maximum) 2 werkdagen te beantwoorden.

Ons motto? We zijn er voor jou!

We doen er alles aan om vragen (in de mate van het mogelijke) op een positieve manier te beantwoorden. Problemen zijn er om op te lossen!